Chì sò l'opzioni per unghie rolling

U bastone di u chiovu di a bobina manighja u bastone di luce, filu, anellu, etc., u bastone di luce hè faciule di disassemble, u filu hè adattatu per a cunnessione di legnu duru, è l'anellu hè adattatu per a cunnessione di cork.
1. U trattamentu di a superficia diunghie bobinahè divisu in dipped paint, galvanized, plateed culore zincu, dacroc, etc., giniralmenti solu pittura dipped, dipped paint uniformità hà un impattu direttu nant'à l 'effettu di lubrication, fastening, prevenzione rust.

Coil Nails

2. U capu chiovu di u chiovu rolling hà un capu sharp, capu smussatu, punta chisel, chisel blunt, etc., secondu à a durezza è toughness di u materiale à decide, in generale solu aduprà a testa sharp in China.A maiò parte di l'utilizatori di u chiovu rotulu crede erroneamente chì u più forte u chiovu, u megliu, sta idea hè sbagliata, ogni chiovu hà u so occasione speciale di usu, deve esse determinatu secondu a situazione specifica, chì hà una certa rilazioni cù a pistola di unghie, i materiali. ;
3. U currispundenza trà a pistola di chiovu è u chiovubobinahè megliu.U disignu di a pistola chiovu hà certi esigenze nant'à u Angle è distanza di u chiovu bobina, è a cumpatibulità di unghie grande hè bona.
4. U filu di saldatura di uchiovu bobinahè assai impurtante.A durezza è a tenacità di u filu di saldatura sò ghjustu, l'aspettu di l'unione di saldatura hè pulita, è u filu di saldatura hè faciule da esse deformatu è rottu in usu, pruvucannu u chiovu di clamping.
5. Sceglie unghie cù cura.Unghie cù spazii di saldatura spot non standard affettanu seriamente a vita è l'efficienza di u travagliu di a pistola di unghie.In più, deve esse attentu à cumprà u trappula, in ordine per riduce u costu, assai di Manufacturers chiovu à taglià anguli, diàmitru filu fà fine, unghie cortu, infine l 'ultimu era cunsumadore, cumprà u chiovu, deve aduprà caliper vernier, disse. à, secondu à a taglia di u chiovu, pisu è l 'etichetta nantu à l' imballaggio fora deve esse cunsistenti, altrimenti u più prezzu chè cumprà una taglia più chjuca di unghie.Filu galvanizatu in u prucessu di trasportu per attentu à e cose

Coil Nails 1

Quandu si tratta di filatu galvanizatu, ùn deve micca esse scunnisciutu.Hè un tipu di filu di metallu galvanizatu.Hè adupratu in l'industria di a custruzzione, a prutezzione agricula, l'imballaggio di merchenzie è altri aspetti.Tuttavia, per via di l'elevata elasticità di u filu galvanizatu, pò esse facilmente periculosu s'ellu ùn hè micca curatu durante u trasportu.Allora u filu galvanizatu in u trasportu deve esse attentu à chì punti?
1. Ùn deve esse tile o overlapped, nè deve esse sottumessu à colissioni, cumpressione, o qualsiasi danni miccanicu.
2. Prutegge contra l'esposizione à l'umidità è l'esposizione prolongata à u sole.
3. I groove di cable cù filu galvanizatu ùn deve esse spustatu nantu à longu distanzi.
4. In u prucessu di carica è scaricamentu, u filu galvanizatu deve aduprà machini di elevazione o piattaforma speciale.

Traduzzione di u software di traduzzione, s'ellu ci hè un errore, perdonate.


Postu tempu: 15-06-21