Capisce a cunniscenza di e gabbie per i cani, per pudè cresce megliu i cani!

Vulete mantene un cane amici bisognu di sapè: sceglite cane adattatu è ambiente famigliali di a gabbia, a gabbia di u cane per cunsiderà u materiale, a dimensione di u cane, u spaziu, u locu, sia faciule da pulisce è cusì.Fighjemu un ochju à sti aspetti.

dog cage 1

1. Sceglite a gabbia giusta per u vostru cane secondu a so taglia
Una idea hè di sceglie una gabbia trè volte più grande di u vostru cane.In quantu à a dimensione, a cima è l'anguli di a gabbia sò quasi spazii inutilizabili per i cani.Per esse simplicemente, l'scelta di a dimensione di a cage, a durata di a cage hè duie volte a durata di u cane, deve esse appruvata per u cane.In ogni casu, a crescita di u cane deve esse cunsideratu, perchè a cage deve esse acquistata secondu a dimensione di u cane cum'è un adultu.
2. Sceglie a gabbia di cane secondu u materiale
Quandu sceglite una gabbia di cane, duvemu attente à u so materiale.In generale, hè cumpostu principarmenti di quattru materiali, plastica, filu, tubu quadru è acciaio inox.
3. Hè a struttura di a gabbia di cane raghjone
In generale, ùn sò micca parechje forme di gabbie di cani, è a maiò parte di elli sò ragiunate, cù bande sottu per a pulizia dopu à u vostru cane.Vogliu ricurdà di assicurà chì u pianu di fondu di a gabbia di u cane cù a barra di ferru quadrata (vale à dì, u fondu di a gabbia nantu à a tavula di plastica) ùn hè micca movibile è pò esse sguassatu è pulitu perchè e feci di u cane. aderisce à questu è serà troppu fastidiosu per sguassà.Ci hè a dimensione di a gabbia di cane filu più grande, di solitu sottu ùn hè micca roti, questu hè assai sconveniente, per muvimenti, sarà assai pisanti, gabbia di cane di filu di piccula dimensione ùn hè micca troppu difficiuli di spustà.

dog cage 2.

4. Posizione di a gabbia di cane
A gabbia di u cane hè un locu di riposu per u cane, ùn mette micca in u locu induve a famiglia cammina, insegna à i zitelli, quandu u cane hè in a gabbia, ùn disturbate micca u cane.
5. Mantenimentu è pulizia in u futuru
Paga attenzione à u mantenimentu di a gabbia di cane, plastica è filu è altri materiali di a gabbia di ghjacaru bisognu di evitari l'esposizione à u sole, a gabbia di u cane deve esse pulita in tempu dopu a pulizia cù l'acqua, o rust affettarà a vita di serviziu.


Postu tempu: 14-04-22