Dui modi di maglieria corda barbed galvanizzata

I dui tipi dicorda spinata galvanizzataavè una bona capacità di prutezzione, l'unica diferenza hè a diffarenza in u modu di tessitura.

U vantaghju principali di stu mètudu hè chì a vitezza di pruduzzione hè u più veloce quandu u rendiment di prutezzione di ucorda spinatahè pigliatu in contu.S'ellu hè un travagliadori abili di corda barbed, capacità di trasfurmazioni ogni ghjornu in 1,2 tunnellate o più.

galvanized barbed rope

U pusitivu è negativufilu spinatuhè torciatu in a direzzione opposta di u filu principale.Invece di torce in una direzzione cum'è s'ellu fussi un cordone barbed.U vantaghju di stu cordone intrecciatu hè chì hè bella in apparenza è durable in rinfurzamentu.Tuttavia, l'efficienza di a produzzione ùn hè micca alta, è i travagliadori qualificati ponu solu processà circa 500 kg per ghjornu.È u prezzu hè caru, l'usu generale di l'esportazione hà cunsideratu a maiò parte.
Sì i dui tipi di corda barbed hè solu per a prutezzione, hè cunsigliatu di utilizà a corda barbed torciata, se vulete piglià in contu l'apparizione di a corda barbed pusitiva è negativa pò esse usata.Diversi lochi è l'idee di e persone sò diffirenti, sceglite u più adattatu per a so propria corda barbed hè u più impurtante.


Postu tempu: 01-04-22