Questa sezione descrive cumu installà a corda barbed per una lama

Ci sò sempre parechje persone chì ùn sò micca chjaru nantu à i passi di stallazione di ulama di corda spinata.U seguente xiaobian presenta i passi di stallazione di a corda barbed blade:

blade barbed rope

1. Ulama di corda spinatadeve esse stallati nant'à u muru cù un bracket à sustegnu a lama barbed installazione NetEase, cusì chì l 'effettu di a stallazione hè bella.Prima di tuttu, in u muru cù viti per stabilizzà a colonna di a reta di lama, a situazione generale hè ogni 3 metri una colonna di supportu.
2, installate a colonna di corda di stabbing di lama, tira u filu nantu à a colonna per installà a corda di stabbing di lama, tira u filu, aduprate u filu per cunnette a corda di corda di stabbing di lama inseme è poi fissà u filu nantu à a colonna installata.
3. L'ultimu passu di a stallazione dilama di corda spinatahè di tirà è riparà a reta barbed lama cunnessa cun filu di ferru.
U sopra hè i passi di stallazione di a corda barbed lama introdutta da Xiaobian.Pudete installà a corda barbed lama currettamente secondu i passi sopra.


Postu tempu: 02-04-22