A stabilità è a funzione di finitura di a reta di gabbia di petra

In a custruzzione ambientale dia reta di a gabbia di petrahè avà spessu usatu per un tipu di cosa, u rolu hè assai impurtante, assai largamente utilizatu, l'effettu hè evidenti, ecunomicu hè assai costu-efficace, chì sò i so vantaghji è funzioni?

Gabion Box

Quandu cù a reta di gabbia di petra, prima di tuttu, pudemu vede chì hè assai stabile, praticu, a funzione impermeable generale hè ancu ùn pò micca ignurà un grande putenziale, a produzzione di rete di gabbia di petra sò avà cù machini dedicati per fà inseme, è l'usu hè a maglia torciata. forma struttura, a forma in u prucessu di usu, Se ci hè qualchi danni lucale, ùn affettarà u funziunamentu generale, cusì u generale ùn sarà distruttu.
In generale à u mumentu di l'usu, è in certi circustanze hè capaci di stimulà a caratteristica flexible direte di gabbia di petra, pò ancu aduprà sta forma, serà aduprata per tuttu u prughjettu in un sanu, cusì chì ùn ci sia micca punti di cucitura, cusì ancu avè qualchì precipitazione irregolare, l'effettu ùn hè micca tuttu u travagliu, ancu ùn pruducerà alcun problema seriu, U travagliu di mantenimentu pò esse ridutta assai.

Traduzzione di u software di traduzzione, s'ellu ci hè un errore, perdonate.


Postu tempu: 02-07-21