Imballa è ligà u filu galvanizatu

A galvanizazione di immersione calda hè in u zincu caldu di fusione di liquidu di zincu, a velocità di produzzione, u revestimentu densu ma irregolare, u mercatu permette u bassu spessore di 45 microns, finu à 300 microns sopra.Hè di culore scuru, cunsuma più zincu di metallu, forma una capa d'infiltrazione cù metalli base, è hà una bona resistenza à a corrosione.Immersione caldagalvanizzapò esse mantinutu per decennii in ambienti esterni.

galvanized wire

Gamma d'applicazioni di galvanizazione à caldo: a causa di u revestimentu più grossu, a galvanizazione à caldo hà un rendimentu protettivu megliu cà l'elettricu.galvanizza, cusì hè un revestimentu protettivu impurtante per e parti di ferru è azzaru in un ambiente di travagliu duru.I prudutti galvanizzati à caldo sò largamente usati in l'equipaggiu chimicu, u trasfurmazioni di petroliu, l'esplorazione marina, a struttura metallica, a trasmissione di energia, a cantiere navale è altre industrie, in u campu agriculu cum'è l'irrigazione, a serra è a custruzzione cum'è a trasmissione d'acqua è di gas, carcassa di filu, scaffolding. , Ponti, guardrail stradale è altri aspetti, hè stata largamente usata.
L'usu di bundledfilu galvanizatucù u sviluppu di l'industria è l'agricultura si sviluppau ancu in cunseguenza.Dunque, i prudutti di filu galvanizatu in l'industria, cum'è l'equipaggiu chimicu, u trasfurmazioni di l'oliu, l'esplorazione marittima, u trasportu, l'electricità, a custruzione navale, a struttura metallica, etc.), l'agricultura (cum'è l'irrigazione per aspersione, a stanza dim, l'edificazione (cum'è l'acqua è u gasu). trasportu, casing di filu, scaffolding, casa, etc.), Ponti, spedizione, etc., hè stata largamente utilizata in l'ultimi anni. Perchè i prudutti di filu galvanizatu anu una bella superficia, una bona resistenza à a corrosione è altre caratteristiche, a so scala d'usu hè più è più. estensivu.


Postu tempu: 01-04-22