Cumu mantene a rete di guardrail d'autostrada

A reta di guardrail d'autostrada ghjoca un rolu impurtante in a vita di u Populu Corsu, chì furnisce à e persone assai comodità, cusì deve esse mantenuta bè.

Per mantene u trafficu, ci sò ogni tipu di guardrails nantu à u mercatu, chì furnisce una bona guaranzia per a custruzzione urbana è migliurà l'effettu esteticu di e persone.Per allargà a vita di serviziu di u guardrail d'autostrada, hè necessariu di fà un mantenimentu regulare.

1. U funziunamentu moistureproof direte di guardrail d'autostradahè in relazione cù a so vita di serviziu.U materiale di guardrail hè umitu, è l'umidità generale di l'aria hà pocu effettu.Pò esse usatu à facilità.Se piove, pulisce u guardrail.S'ellu hè nebbia, sguassate l'acqua da u guardrail.

highway guardrail net

2. U funziunamentu anti-currusioni diguardrail d'autostradaùn hè micca un muru speciale.Avà a piova àcida hè rampante è a riparazione deve esse fatta dopu à a pioggia.À u listessu tempu, i sustanzi chimichi alkalini è acidi anu da evità u cuntattu cù a superficia.

3. Rinfurzà a pulizia è a rimozione di polvera di guardrail autostrada per prutege l'aspettu di guardrail.Se a contaminazione hè particularmente severa, pò esse pulita cù detergente neutru o alcolu.

Questi guardrails di strada sò stati in usu à l'aria aperta per un bellu pezzu, chì certamenti affettanu a so vita di serviziu.Dunque, in a pruduzzione di sti guardrail stradali, l'attenzione deve esse pagata à i so esigenze di prestazioni anti-corrosione di superficia.À u listessu tempu, in usu di fà un bonu travagliu di pulizia è mantenimentu.Solu in questu modu pudemu allargà a so vita di serviziu è purtà più comodità à u nostru trafficu stradale.

 

Traduzzione di u software di traduzzione, s'ellu ci hè un errore, perdonate.


Postu tempu: 17-06-21