Cumu hè tiratu u filu di ferru galvanizatu per a produzzione

I prucessi principali difilu di ferru galvanizatuA pruduzzione include a selezzione di materia prima, a rimozione di foglia di ferru ossidata, siccazione, trattamentu di rivestimentu, trattamentu termale, trafilamentu di filu, trattamentu di rivestimentu, etc. Selezzione di materia prima: Rimozione di foglia ossidata si riferisce à a rimuzione di foglia ossidata da a superficia di u bastone o linea media in biancu.U scopu hè di prevene a foglia ossidata da dannà a superficia di u muffa è di u filu di ferru galvanizatu durante u disegnu, per preparà una bona cundizione di a superficia per u trattamentu sussegwenti di u revestimentu o di u revestimentu, è di riduce l'attrito durante u disegnu per riduce a forza di disegnu.Ci sò metudi chimichi è miccanicu per sguassà l'oxidu di ferru, vede a defosforizazione chimica di u bastone è a defosforizazione meccanica di u bastone.

galvanized iron wire

U prucessu di produzzione di filu di ferru galvanizatu include principalmente e seguenti parti:filu di ferru galvanizatuDisegnu, tecnulugia di riparazione di muffa, nurmalizazione di trattamentu termicu, tecnulugia di fosfatazione di decapaggio, tecnulugia di pruduzzione di filu di ferru galvanizatu, tecnulugia di trasfurmazioni di filu di ferru galvanizatu, tecnulugia di pruduzzione di rota di legnu, tecnulugia di imballaggio di filu di ferru galvanizatu, ecc. trafila di filu, trattamentu termale, a pruduzzioni di corda di filu galvanizatu di sti trè ligami, sti trè ligami sò spessu i più faciuli per affettà a qualità di u filu galvanizatu.
U funziunamentu essenziale difilu di ferru galvanizatuA tecnulugia hè basata nantu à l'esperienza di u funziunamentu attuale di a produzzione di ogni prucessu è i standard naziunali pertinenti, maestru di u prucessu di produzzione di corda di filu di ferru galvanizatu è l'applicazione qualificata, pò assicurà efficacemente a qualità di i prudutti, u risparmiu d'energia è a riduzione di u cunsumu, aumentà i benefici ecunomichi. d'imprese.

Traduzzione di u software di traduzzione, s'ellu ci hè un errore, perdonate.


Postu tempu: 18-06-21