Cumu u filu di ferru galvanizatu impedisce l'innegrimentu

Filu di ferru galvanizatuhè più cumuna in a nostra vita, hè largamente usata in a custruzzione, fence, ganciu rete, imballaggio di u produttu è altri campi, ma dopu à un longu tempu d'usu, qualchì volta truvamu filu di ferru galvanizatu negri, chì stu tipu di situazione cumu per evitari. hè?

Galvanized iron wire

Filu di ferru galvanizatublackening pò esse effittivamenti impeditu, comu: u locu di travagliu à tena asciuttu, riduce è ùn aduprà sustanzi chimichi, l 'operatore cù guanti puliti, etc.. In più, pò esse bisognu di fabbrica di zincu caldu, dopu à dipping zinc deve esse passivated trattamentu, passivated zinc hà un bonu effettu anti-discoloration, pò effittivamenti allargà u tempu di decoloration, a cumminazzioni di i dui, discoloration deve esse capaci di risolve.U filu di ferru galvanizatu hà una bona tenacità è elasticità, a quantità di zincu pò ghjunghje sin'à 300 grammi / metru quadru.Hà e caratteristiche di una strata galvanizzata spessa è una forte resistenza à a corrosione.

Per risolve efficacemente u prublema difilu di ferru galvanizatublackening pò migliurà a qualità di u produttu è purtà una sperienza megliu à i clienti.

 

Traduzzione di u software di traduzzione, s'ellu ci sò sbagli, perdonate


Postu tempu: 17-06-21