Filu di ferru galvanizatu prucessu di pruduzzione galvanizatu è cuntrollu

1, sollievu di stress prima di plating induve a forza di trazione massima hè più grande di 1034Mpa chjave è e parti impurtanti prima di plating duveranu esse à 200±10℃ sollievu di stress per più di 1 ore, e parti di carburizazione o di superficia quenching deve esse à 140±10℃. per più di 5 ore.
2. L'agente di pulizia utilizatu per a pulitura ùn deve avè micca effettu nantu à a forza di ubligatoriu di u revestimentu è senza corrosione nantu à a matrice.

Filu di ferru galvanizatu

3. A suluzione d'attivazione di l'acidu di l'acidu deve esse capaci di caccià i prudutti di corrosione è a film d'ossidu (pelle) nantu à a superficia di e parti, senza corrosione eccessiva nantu à a matrice.
4, zincatu pò esse usatu zincategalvanizatuo prucessu galvanizatu di cloruru, deve aduprà additivi adatti per risponde à i requisiti di stu revestimentu standard.
5, dopu à a placatura di luce deve esse realizatu trattamentu di luce.
6, passivation à caccià parti idrogenu deve esse passivation dopu à a rimuzzioni di l 'idrogenu, passivation nanzu l 'applicazzioni di 1% H2SO4 o 1% attivazione àcitu hydrochloric 5 ~ 15s.A passivazione deve esse trattata cù chromate culurite, salvu s'ellu hè specificatu altrimenti in i disegni di disignu.


Postu tempu: 10-04-23