Maglia di ganciu di diamante utilizata in u lettu di u canale

Cuntrollu è guidà u fiumu è u fiumu di disastru seriu di inundazioni hè u dannu di u fiumu l'erusione di l'acqua, causatu da parechje inundazioni, risultatu in a vita è a pruprietà hà patitu assai pèrdite è assai perdite di terra è acqua.Dunque, in u trattamentu di i prublemi sopra, l'usu di diamantimaglia di ganciustruttura (gabbia di petra è pad) divintatu u megliu suluzione, si pò fà u lettu fiume prutezzione di u fiume.

hook mesh

A custruzzione di u lettu di u canale implica a stabilità di a pendenza è u lettu di u fiume.Per quessa, l'scelta di lozengemaglia di ganciustruttura pad laying hè a scelta di parechji ricustruzzione di fiume naturali è modu artificiale di scavi in ​​l'ultimi centu anni.Pò ghjucà un rolu utile in a prutezzione di u fiumu o di u lettu di u fiume, è ancu cuntrolla u flussu di l'acqua è evita a funzione di a perdita di l'acqua, in particulare in a prutezzione di l'ambiente è a qualità di l'acqua, cù boni risultati.
Revetment slope prutezzione di fiori di diamanti di u rivestimentu di u bancu custruitu cù gabbia di petra è pads utilizati è a reta di fiumi è a so prutezzione di u toe di pendenza hè un mudellu assai successu, dà u ghjocu pienu à l'interessi di a reta di fiori di diamante, ghjunghje à l'altru modu ùn pò micca cumpletà a visione. effettu.
A struttura flexible pò esse usata per cambià a pendenza senza esse danatu, chì a struttura rigida hà megliu stabilità;Scour pò esse forte, pò accettà una grande velocità di flussu d'acqua finu à 6m / s;A struttura di maglia di ganciu di diamante hà permeabilità in a natura, l'effettu naturali di l'acqua sotterranea è l'effettu di filtrazione hà un forte inclusivu, l'uggetti suspesi è u limo in l'acqua pò esse dipositu in u gap di riempimentu di petra, è dopu favurèvule à a crescita di e piante naturali, riabilitazione gradualmente. di l'ambiente ecologicu originale.


Postu tempu: 23-03-22