Installazione di rete di guardrail in corda spinata

Upiombo di corda spinatahè torciatu è intrecciatu da a macchina completamente automatica di corda spinata.Folk cunnisciuta cum'è iron tribulus.Tipu di produttu: una sola vite è doppia vite.Materia prima: filu d'acciaio à bassu carbonu di alta qualità (elettrogalvanizazione, galvanizazione calda, rivestimentu plasticu, spraying plasticu) filu, blu, verde, giallu è altri culori.Applicazione: aduprata per a separazione è a prutezzione di e frontiere di pasture, ferrovie è autostrade.

barbed rope lead

Rete di recinzione di filu spinatu
Torce ucorda spinataavanti è avanti
Diametru di filu spinatu: 2 mm
Lunghezza spina: 16 mm
Spaziatura spinosa: 100 mm
Dimensione di a colonna (mm) : 48 × 1.2 × 2200 (differenti tippu di tubu è spessore ponu esse sceltu secondu i bisogni di u cliente)
Colonna prima di plastica: 0,8 mm (personalizable)
Spaziu di e colonne (mm) : 3000
Colonna incastonata (mm) : 300
Fondazione incastonata (mm) : 400 x 400 x 500
Trattamentu di a superficia: verde impregnatu (verde scuru / biancu / blu opzionale);Ci sò altre opzioni di trattamentu di a superficia: galvanizatu à friddu, galvanizatu caldu, galvanizatu caldu dopu a immersione.
Passi di stallazione:
1. Quandu stallàcorda spinatareta di guardrail, prima determinà a situazione di pipeline sottu à a strada, determinà a durezza di a strata di a tarra, è poi decide s'ellu si usa cimentu induritu fundazione o basa di tipu flange (cù viti di espansione è a cunnessione di terra).
2. Dopu chì a colonna hè stallata, appiccicate a corda barbed nantu à u ganciu di a colonna in u situ.
3. Dopu à a stallazione, copre u caprettu di pioggia nantu à a colonna.


Postu tempu: 18-02-22