Chì sò i vantaghji di a corda barbed a lama cumparata cù a corda barbed ordinaria

I. Razor blade corda barbed hà megliu effettu prutezzione chè corda barbed ordinariu
Cridite ognunu sapi à stallà a lama filu barbed veni usatu di a funzione principale di prutezzione, a natura hè dinù un effettu prutittivu hè cum'è naturali pussibule, perchè i prudutti di filu barbed lama di più cà a lama ordinariu, cusì a so superficia appare spikes sharp, usu rise more sharp, dinù, di sicuru, i travagliadori dinù bisognu à esse attenti à stallà lama spina corda, altrimenti hè facile à taglià a pelle, So l 'effettu difensivu hè naturalmente megliu, à scuntrà i bisogni di assai pirsuni.

barbed rope

2. A vita di serviziu di a corda barbed blade hè più longa di quella di corda barbed ordinaria
Blade corda barbed in a vita di serviziu hè ancu assai più longu chè altri prudutti ordinariu, perchè e so materie prime sò fatti di filu d'acciaio galvanizatu d'alta qualità, è poi cumminati cù i diversi prucessi, cusì a so prevenzione di ruggine è di corrosione è altri aspetti di l'effettu. hè assai bonu, adattatu per una varietà di ambienti crudeli esterni.
3. A corda barbed lama hè più còmuda di stallà cà a corda barbed ordinariu
In cunfrontu cù a corda barbed ordinaria, a stallazione di corda barbed di lama hè più còmuda è rapida, è l'effettu di decorazione è l'effettu di prutezzione dopu a stallazione sò assai boni.


Postu tempu: 14-04-22